سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منم میخوام بیام!!!

چهارشنبه 87 آذر 13 ساعت 12:47 صبح

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آخ آخ آخ,دیدی چی شد؟مات و مبهوت فقط دارم نگاه میکنم,اصلا نمیدونم چی باید بگم و از کجا باید شروع کنم.ای وای دیدی دیر رسیدم.حالا چی کار کنم؟بهتره بی خیالش شم.بذار برم دیگه,نه جون تو بذار برم,دستمو ول کن دیگه اومدی تو وبلاگم هی میگی بمون که چی؟ببین من ته ته صفم,تازه همه جلوترن که هیچ,من این آخر وایستادم هاج و واج و با دهنی باز دور و برمو نگاه میکنم.اصلا امیدی برام نمونده.شایدم شدم جزء اون دسته آدمایی که میگن خدایا یه فرصت دیگه بهمون بده!!چیه فکر کردی صف نونوائیه یا صف بنزین!نه بابا روز قیامتم نشده,اینا همه حرفای یه وبلاگ نویسه که از قافله مسابقه جا مونده!!

چقدر بده وقتی دیر برسی و ببینی همه از تو جلوترن,یا اینکه همه رفتن و تو جا موندی,یه جورایی با دیر رسیدنم به مسابقه وبلاگ نویسی یاد «روز حسرت» افتادم,بابا فیلم ماه رمضونو نمیگم که؟یه روز میاد که تو هستی ,من هستم,کل عالم حاضرن.بعضیا حالشون مثل حال منه,یعنی تو آه و حسرتن و به گفته حضرت علی(ع) پشیمونن به خاطر فرصتهای از دست داده!!این دسته آدما توی اون روز با دهنی باز فقط دورو برشونو نگاه میکنن و در حسرت یه لحظه از دنیان که ای کاش قدر لحظاتشو میدونستنو اونو صرف رسیدن به خدا میکردن و اینجاست که طبق آیه13 و14 سوره مبارکه حدید به اهل ایمان التماس میکنن که به ما فرصت بدین تا ما هم از نور شما روشنائی بگیریم...واقعا وای بر احوال اونائی که هم دیر میرسن ,هم آهی در بساط در محضر خدا ندارن. بعضیا هم هستن که با دست پر اومدن و شادن از اینکه عزیز درگاه خدان و همونطور که تو سوره مبارکه غاشیه آیه 8 اومده چهره این آدما به نعمتهای بهشتی خندونه و از تلاش و کوشش خودشون برا رسیدن به عزت و پیروزی آخرت خوشحالن.

درسته که دیر رسیدم اما یه وقتائی آدم دیر میرسه ودستش پره پره!!کاش این دیر رسیدنم با دست خالی نباشه! بیا قدر لحظه هارو بدونیمو همین حالا دعا کنیم که هیچ وقت از قافله عقب نمونیم و اگه خدای نکرده یه روزی هم دیر رسیدیم لااقل دستمون پر باشه که شرمنده صاحبخونه نشیم                                                                          
                                                   همین!دلت آسمونی.چشات دریایی,یاعلی


نوشته شده توسط : مسافر

نظرات دیگران [ نظر]